بالاترین نظرها   2009-07-10 23:15:37

new_win دیدید تقصیر خودمون بود؟ ـ۱۲ کلیک
Language Bookmark arash57.blogfa.com

سی سال تحمل کردیم .تو سرمون زدن هیچی نگفتیم .حالا یه موقعیتی پیش اومد که متحد شدیم .همیشه همه دنیا رو مقصر میدیم .گوادلوپ . انگلیس اعراب عراق همه وهمه جز خودمون .با هم متحد شدیم. دیدید همه دنیا منتظر تکون ما بودن؟ اوباما تصویر ندای مارو دید . پلیس اف بی آی روش مقابله با گاز اشک آور و گفت . مخملباف رفته اتحادیه اروپا بست نشسته . ایرانی های خارج از کشور رو نمیشه از تو خیابون جمع کرد .خوانده های مختلف برای ما خوندن . چرا؟ چون مامردم حرکت کردیم .همه چیز بستگی به ما داره .اگه بشینیم همه میشینن.پس چهلم ندا نشون بدیم که هنوز موج سبز ما فراگیره .نظر شما چیه؟

new_win حرف مردم: اگر بناست مردم به خیابان نیایند، رادیو و تلویزیون هم که دستشان نیست، بفرمائید چطور اعتراضاتشان را بگویند؟! ـ۱ کلیک
Language Bookmark aftab-yazd.com

ستون حرفهای مردم روزنامه آفتاب یزد: "اگر بناست مردم به خيابان نيايند و از طرفي راديو و تلويزيون هم كه در دستشان نيست شما بفرماييد مردم چه طور بايد اعتراضاتشان را بگويند؟ راديو آمريكا و راديوهاي ديگر هم همه دشمن خوني مملكت ايران هستند، لطف كنيد يكي به ميخ يكي به نعل نزنيد، موقعيت خودتان را مشخص كنيد."

new_win قرار بعدی: نماز جمعه به امامت هاشمی؟ ـ۳۴ کلیک
Language Bookmark moroor.wordpress.com

الان یکی ای‌میل زده بود به صدای امریکا که هفته‌ی آینده قرار است در نماز جمعه حضور "معنادار" به هم برسانند. سه هفته پیش که رهبری، امام جمعه بود عده ای پیشنهاد کردند که سبزها با حضور گسترده در این اجتماع، اعتراض خود را اعلام کنند اما به دلایلی منطقی که مهم ترینش امکان سوء استفاده و تصاحب این اجتماع اعتراضی و قلب معنای آن بود با این پیشنهاد موافقت نشد. با پیشنهاد هوشمندانه‌ی اعتکاف هم متاسفانه به بهانه‌ی آلودگی هوا مقابله شد. اما این پیشنهاد جدید، یعنی حضور در نمازی که امامت‌اش را قرار است کسی که خود جناح حاکم او را ««مخالف بزرگ احمدی نژاد»» و ««حامی اصلی میرحسین»» اعلام می‌کند می تواند بسیار معنادار باشد! این حضور هم پیام روشنی برای حاکمیت دارد و هم پیام روشنی برای خود هاشمی و دیگر اصلاح‌طلبان و حتی برای اصولگرایان منتقد. جناح اقتدارگرا مجهز به اسلحه و نیروی نظامی و پول نفت و تشکیلات عریض و طویل اقتصادی است و تنها قدرتی که می‌تواند به جناح مقابل، قدرت عرض اندام بدهد حمایت مردمی است. البته قویا معتقدم که نباید رهبران اصلاح‌طلب حتی خود میرحسین را برای موضع گیری‌های تند تحت فشار بگذاریم؛ چون تند شدن آن ها هیچ نفعی برای ما ندارد اما باید نشان بدهیم که از آن‌ها به شرط حمایت از حقوق مردم حمایت خواهیم کرد. این حمایت ما، به آن ها در جدال با نظامیان مسلح، قدرت می‌بخشد؛ و بدون این حمایت دست آن‌ها خالی خواهد بود.


نام
پیام
Write all letters which are not black!
حروفی که سیاه نوشته نشده در پنجره وارد کنید.

روز نوشتها

یادها

شعرها

از دیگران

من و جنهایم

داستانها

انتخابات